sleeep

då har jag sovit bort halva dagen :/ skönt men ändå otroligt trsit då vädret är på topp idag..
har precis slängt i mig frukost och gjort lite annat så nu ska jag bara vila lite på det sen drar jag nog ut en sväng för lite sol : )
är som små dålig varje kväll , röd rosig och  matt men sedan på morgonen är allt bra igen:/
vet inte riktigt vad det kan vara :/
värderna i kroppen ska vara bra om de inte förändras sen senast jag kollade dvs men det var ju inte allt för länge sedan men allt kan ju ändras på en sekund till den andra.

väntar med spänning på mejl från en fotograf på bilder på mig och daniel : )
var och tog kort i lördags, hoppas verkligen de blev bra och att vi får ihop ett album eller något annat kul av alla bilder som togs :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0