prommis i finvädret

kring halv 11- 11 hoppade jag i kläderna och for till emelie för en liten prommis. jag hade ont i mina "rumpmuskler" och emelie fick skavsår men vi tog oss framåt ändå : ) gick en ca 3 - 3,5 kilometer iaf : )
for på coop nära och handlade lite mjölk sen begav vi oss hem till mig för lite lunch : )
värmde korvsoppa från igår och där efter slängde vi ihop en blåbärs/hallonpaj, mums! : )
där emellan så sprang jag i tvättis och även hann med en dusch och lite sånt, grymt social är vad jag är ibland haha : )
nåväl det behövdes tvättas och jag behövde ta mig en dusch innan jag hade min tid att passa i eftermiddag : )
har precis varit och hämtat in de sista lasset med kläder och förösker få tag på emelie ang lite bak ikväll, funderar på att baka lite matbröd så man kan frysa in det och ha ett tag : ) hade varit skönt och framförallt godare än köpt bröd :)

nej ni nog med mitt goja nu..
soffan ser inbjudande ut så slänger mig nog i den ett tag : )

tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0