pain pain pain

jag klagar klagar och klagar men att ha ont i ryggen är inte det skönaste helst inte när de över går till magen också. en ständig värk som bara blir värre och värre:/
sitter med värmekudde , tar och sätter den varannan gång på magen och varannan gång på ryggen. gud jag bara njuter då det värmer .. precis när det börjar släppa så är den såklart kall ,det är aldrig bra! haha
men snaaart så är det över men då blire att sätta igång med träning så då kommer jag väl klaga på de :P
människan är aldrig nöjd det är så det är.

imorgon blir det nog vila om jag har ro till det annars blir det väl att plocka i något eller så...
förresten har kollat min deklaration idag, var beredd på det värsta och det var värre, men det har blivit en vardag så jag bara log och såg glad ut istället för att bryta ihop.
jag är lika glad varje gång deklarationen kommer..
ändå ber jag de dra mer skatt än de ska osv meeen ja kanske bättre tur nästa år? : )

banan och kaffe - tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0