på vift

igår var jag och sis till sunderbyn och luleå för besök hos läkaren och lite shopping :)
hittade inte allt för mycket men lite kom jag då hem med : )
kom iväg från luleå kring 7 så vi var hemma först kring 10 och jag kan meddela att jag stupade i säng nästan direkt.
benen och fötterna värkte, magen krampade och jag kände mig en aning varm.
vaknade upp mitt i natten av illamående, kramper och brännande känsla i magen,jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. gick upp en sväng , hämtade vatten sen var det bara att lägga sig ner.
gjorde ett förösk och ta alvedon men var allt för skakis för att fixa det så var tvungen att väcka daniel så han kunde hjälpa mig. tror jag hade lite feber också då jag var helt rödrosig om kinderna och ögonen bara hängde:/
huff trodde aldrig att natten skulle ta slut men det gjorde den som tur var , pust!
har känt mig lite hängig idag också men jag har försökt ignorera det och bara kört på i mitt race så mycket jag bara orkat men då får jag ju ta konsekvenserna av det hela på kvällen då jag nu sitter i soffan helt avsmälld och bara känneer att jag skulle vilja be någon att komma hit och massera mig så min rygg blir hel,helst av allt hade jag bara velat knäcka den , gud så underbart meen det får jag vänta med i några månader: )


tjolahoppp




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0