nu vill jag att veckorna bara ska passera så jag slipper vänta

börjar bli lite otålig men bara att vänta för att det ska bli som bäst.
blev ett sjukhusbesök igår men allt var helt okej och jag ångrade mig hastigt att jag dagen innan hade sagt att jag inte orkade med detta något mer då smärtorna blev värre i magen och ryggen.
visade sig inte vara något farligt iaf och det enda jag skulle göra var att äta alvedon om smärtorna blir för tunga.
det blir bra, jag ska orka vänta : )

blev väckt av min älskade morfar nyss genom ett telefonsamtal om att han behövde skjuts så ska bara slänga i mig lite frukost och fixa facet lite snabbt sen drar jag iväg på äventyr med honom i detta soliga väder : )
på eftermiddagen ska jag iväg till topbostäder och bråka lite i vanlig ordning. det har ännu itne gjort något åt vattenskadad och alla dess fel som är i lägenehetn och de skulle "prioritera" vår lägenhet då det är lite brådis att få allt klart men som sagt ingen har varit här så börjar bli riktigt ritkigt less och mitt tålamod ang sånt och mycket annat för den delen är inte den bästa.
det ska nog bli bra så fort jag bara får sätta ner foten och säga vad jag tycker och ifrågasätta hurfan deras system fungerar..

ska äta nu så morfar får komma iväg i tid..
tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0