mys fredag

under natten har jag sovit hur bra som helst, var välbehövligt med sömn, det var längesen jag fick :;/
men ibland lönar det sig att vara lite envis : )
idag är det  fredag och solen skiner, det är marknad i stan och min älskade lillasyster kommer hit och sover med oss i natt :) ska bli ur mysigt!
funderar på om jag skulle promnera mig in till stan för lite marknadsgodis , för det är ett måste då marknaden är här!
har längtat efter marknadsgodis sedan det var sommarmarknad i överkalix. snopet nog när jag och mela kom fram fanns det inge godis?!? hur kan de inte har nå godis ?!?
besviken hoppade vi i bilen och for hem ..

dagarnar har verkligen börjat bli varma nu och i detta nu då jag skriver faller det snö från taket så nu får man vara försiktig när man kliver utanför dörren s¨å man inte får en snökaka rätt i huvudet, det hade ju inte varit en hit! :S

neeej ni, tar nog och fixar till mig lite sen föröska få med mig någon på marknaden : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0