Mammsen

har tillbringat morgonen uppe hos mamma då bravida skulle in i våran lägenhet och stänga av nå vatten osv..
orkade inte vara hemma när de skulle klampa in här så jag for dit och vilade på soffan ett tag sedan bar det iväg ut på en prommis med vovvarna : )
vädret var med oss men dock var det hur halt som helst så fick tassa på tååå vissa sträckor för att inte ramla. :/
passade på att sno en jacka av mamma då hon inte var hemma, få se om hon ringer och efterlyser den sen eller om hon ens märker något.. gjorde ett tappert försök och rigna och fråga om jag fick ta den men inge svar sååå jaa då vare väl fritt fram elleR? : )
haha neej jag ska lämna tillbaka den senare idag så hon får ha den för sig själv, tror hon använder den flitigt så : )
strax ska jag hoppa i duschen och därefter börjar jag förbereda inför middag :)

tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0