igår

sagt och gjort. jag for till dollar och inhandlade lite saker med gubben som pryder vårt hem just nu : )
for till mamma efter de, syster med kompis var de enda som var hemma så svammlade lite med dem innan de kilade iväg på träning. satt där ensamma ett tag , kollade tv sen for vi hemåt..
eftersom ryggen värkte efter att ha städad hela lägenheten la jag mig snabbt i soffan och ojjade mig länge och väl då det gjorde så ont att jag hade kunnat svimma :/ hittade ett bra läge men då var det bara att ändra sig ..
huf ryggen , kan man inte bara slippa att ha värk i den?
tände ljus i hela lägenheten och kollade sofias änglar , halvsåg på csi sen gick vi och sov : )

en effektiv dag om ni frågar mig , ovanligt att jag hinner med så mycket : )
klockan 12 blire tvättis sen lite annat : )

tjohejsan






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0