i drömmarnas värld

Gårkvällen var hur bra som helst : ) maten var suverän och artisterna var bra : ) Nanne Grönvall och Danny stod för kvällens uppträdande samt ett dansband som tog över dem senare mot natten : )
hoppade i bilen hem kring halv 1 och då var jag så slut så slut men det var värt det : )
hade jag fått chansen att gå igen så hade jag gjort det mer än gärna : ) tack Lk för en toppen fest : )

har sovit halva dagen , tagit mig en lite skidtur, varit ut och ätit och nu sitter jag här i drömmarnas värld och kollar klänningar på nelly. måste spara lite pengar så jag kan köpa en till sommaren som jag kan ha  : )

längtar en hel del till mina vanliga kläder passar även fast jag njuter av att bara växa och växa, den enda nackdelen är att kläderna inte passar, ryggen värker och jag får lite med sömn om nätterna men men det är värt de i slutändan ;)

nu ska jag kolla vidare och drömma mig bort en aning till..
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0