festligheter

Kring 5 hoppar vi i bilen med Emils föräldrar och drar 12 mil norr om Gällivare på Lks fest med god mat, trevligt folk och uppträdanden :) ska bli spännande och se vilken artist de bjudit in iikväll : )
har varit i farten sen kring vid 10 för att hitta någon passade tröja till kvällen men det gav inge resultat men som tur är har jag en mamma som har en hel del fina kläder så jag fick låna en tröja från henne som passade perfekt : ) nu är bara problemet , vad ska jag har för skor ?
jeansen är i torkskåpet så det är fixat iaf, hoppas bara de hinner torka men det bör dem göra tycker jag.
efter stan for jag ssis och mamma upp på björnfällan för lite lunch : ) var faktiskt bra mat måste jag säga :)
tack mamma för lunchen : )

ska snart fara och handla en sväng så jag har lite "mellanmål" i bilen och under kvällen ifall blodsockret skulle dala iväg i vanlig ordning eller om magen skrikeer efter mat mellan måltiderna, man vet ju aldrig :/

trevlig fredag allihopa!

tjaao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0