crying in my bed and thinking of you

hade svårt att somna igår då jag tänkte på dig. kom några tårar när jag insåg att det här så här det kommer att förbli och vi kommer att få leva utan dig.
otroligt vackert av laleh att tillängna låten åt dig och det var otroligt fint då hon valde att sjunga en vers och en refräng acustiskt till dig. lilla gumman du skulle ju ha varit där!
http://www.youtube.com/watch?v=jPdvRe7jVKg&feature=youtu.be

dåligt sömn inatt igen som vanligt och på morgonkvisten fick jag ett samtal av bästa sofia som bjöd på frukost : )
då jag ändå låg och vred och vände , sov, var vaken , sov osv så hoppade jag i kläderna och for dit.
käkade frukost , surrade skit och därefter for vi på dollarstore : )
fick hem lite grejer och tror starkt jag åker dit igen och inhandlar lite grejer som jag vill ha med mig hem efter lite funderingar här hemma :) ska klura ut var jag ska sätta dem bara :)

klockan är bara 20 i tolv och jag har hunnit med de ena och det andra, skönt!
på med radion, nu blir det att städa lite och klura på var jag ska sätta sakerna ;)

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0