åter tisdag

veckorna går så otroligt fort och en ny vecka har tagit fart och en nya händelser i kring mig : )
ska läsa lite och förbereda mig en aning inför vad som komma skall , det är dags nu tycker jag! : )
har säkert sagt det någon gång tidigare men veckorna bara springer iväg så man hinner inte ritkigt med..
om någon helg här drar vi till ikea för att inhandla det sista i möbelväg och sånt där som behövs ha färdigt här hemma : )

idag blire stan och sedan middag med Emelie : )
därefter tar vi fram lite fika som jag fixat till igår kväll. blev så otroligt sugen på chokladbollar och sockerkaka så ingen hejd på mig jag började stöka fram allt som behövdes och vips hade jag en massa godsaker att äta : )

tror jag ska ta mig en dusch nu och sedan fräääscha till mig lite :)

tjosanhejsan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0