vattenläckage

lördagkväll slutade med vattenläckage i köket. hela köksgolvet var full med vatten, jippi!
ringde securitas som var akut numret på top men de kunde såklart inget göra.. bara att vänta tills imorgon så vi kan ringa top så de får komma och fixa.
har plockat ur alla skåp och fixat bort allt som är ivägen för att de ska komma åt bakom skåpen osv..
hade ett bärg med disk också så jag var tvungen att ställa mig i duschen och ta hand om allt så nu värker ryggen som bara den :/ 
försökte deala till mig en massage av mammsen men hon hade fullt upp ikväll så jag får försöka ligga i soffan och vila hela kvällen så ryggen kanske är någonlunda hel imorgon.
jag hoppas verkligen att det inte är ett stort projekt så vi måste flytta ett tag eller ha en massa arbetare här i flera veckor men måste de vara här länge så måste de ju :/

äääeh soffan lockar mig en aning så.. heejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0