uppe med tuppen

känns det som iaf. har varit tvungen att börja dagen med att ringa x antal samtal i varje ordning, känner att jag inte riktigt är vaken ännu men jag verkar få fram det jag vill säga i telefonen iaf.
väntar på att få ett pris på service på ena av mina bilar för att sedan ge det till polisen då det har varit lite missöde med bilen här i början av året. eller ja rättare sagt en idiot gubbe som har fått för sig att han har rätten att flytta bilen från parkeringen för att frun inte kommer ut med bilen från garaget sååå lite saker på bilen har gått sönder som han ska få stå för..
har även ringt top så nu väntar jag på att ett lass med gubbar kommer hit och kollar vårat läckage i köket, jag ber att det inte ska vara mycket att göra.. orkar verkligen inte ha folk här hela dagarna.
hoppas de kommer snart så jag slipper vänta allt för länge på att de kommer..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0