trött, sliten,och fettisdag

har kännt mig otroligt hängig sedan igår efter min promenad. promenaden i sig var hur skön som helst, traskade på i nästan en timme utan några som helst problem men sen då jag kom in vart jag hängig och har varit de lite smått sedan dess..
mitt blodsocker pendlar och jag känner mig yr lite då och då.
jag tackar gudarna att de uppfunnit säng och soffor för det är så behövligt just nu.

ska vila en aning sen fixa i ordning mig inför en sväng på stan, behöver köpa lite saker och sedan ska jag självklart klämma i mig en semla då det är fettisdag idag. sen är det slut på godsaker för några dagar :)

happy face - solen skiner! : )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0