onsdag idag va?

har börjat bli ett gäng med dagvild då jag är hemma hela dagarna :/ är det bra eller dåligt måntro?
har iaf varit vaken i flera timmar då magen ropade efter frukost redan kring halv 6. men säger magen att den behöver mat så är det bara att ge den..
gick och la mig igen men snurrade och snurrade och snurrade och precis då jag somnade fick jag ett sms av bilsnubben om ett pris som jag kunde lämna till polisen så det var bara att vakna till och ringa mamma som sedan fick ringa polisen för att lämna priset. Efteer det kunde jag såklart inte somna om så nu sitter jag här och håller på att somna framför datan men går jag och lägger mig nu vet jag att jag ändå inte kommer somna för allt har varit tok för bökigt imorse och jag gissar att det blir samma sak om jag lägger mig nu.
solen skiner iaf ser jag nu , kanske jag hoppar i skorna och tar mig en promenad, men vi får se har lite annat att ha energi till idag på dagen så kanske blir inne tills jag måste till min tid jag har att passa..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0