kickboxning

sparkar och slag , underbart!

solen är inte riktigt på min sida idag men graderna är inte de sämsta så kanske blir att ta en promenad idag igen för att få lite friskluft. Blire inte det så blire att städa eller ta mig ett dopp i basängen, har inte riktigt bestämt mig ännu.

var hos Emils föräldrar igår och hälsade på. surraade en massa och bara var, det var hur skönt som helst!
de hade några bilder på honom på den öppna spisen och blicken fördes dit ofta för att få en skymt av honom och hans busögon som han alltid hade. kollade speciellt på en bild som jag tror är tagen första året på gymnasiet, det var verkligen Emil : )

förresten, en prinsessa är född, har ni ätit prinsesstårta igår ?
det var tydligen poppis att äta det haha . lite lustigt tyckte jag men men folk vill väl fira : )

I helgen funderar vi på om vi ska ta hit lillsis för lite mys och övernattning men som vanligt har hon nog ett gäng inplanerat med vänner och övernattning hos dem. Vår piga har börjat bli så otroligt stor, huf men de växer ju det är ju så det är : )

blev ett riktigt blandat inlägg meen men : )

tjoo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0