One day at the time

tar en dag i taget även fast jag samtidigt är så långt fram i tiden, det låter kanske konstigt men ni förstår säkert om ni kommer dit en dag.
just nu sitter jag i soffan, snorig och hostig och springer mellan tvättstugan och lägenheten för fulla muggar, här ska tvättas kläder !
vi har samlat på oss en hel hög med grejer , alltid samma sak, att vi aldrig lär oss! nåväl det går nog fort ändå för maskinerna har blivit något fortare sen då vi flyttade in för några år sedan.
annars så här idag så ska jag ta och fira vår lilla majsan på hennes 17 årsdag idag : )
ska och inhandla en present åt henne då sofia slutar jobbet sen drar vi dit och fikar lite tårta : )

imorgon som sagt drar vi iväg mot luleå : ) hoppas daniel frisknar till lite så att han slipper ligga där och vara sjuk det vore ju inge kul :/ jag har ju råkat smitta ner honom lite:s förlåt! men det är du som valt att pussa på mig :) tss

näääni nu kurrar min mage lite, så ska äta innan nästa maskin är klar:P tjoheej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0