Trötthetens tecken

tog en enormt tidig kväll igår då vi fick sluta tidigare från jobbet så halv 9 var jag i säng..
skönt som bara den men idag är jag då inte nå destomer utvilad för de :/
jag vet ju var den största delen av min trötthet kommer ifrån men att jag inte direkt har haft någon semester i år gör ju inte saken bättre. Men snart åker vi ju då får jag vila och bara slappna av i en vecka , funderar även på att ta semester nån vecka till eftersom det nästan är julafton då vi kommer hem men vi får se. Juldagarna ska jag iaf vaara ledig hade jag tänkt..

nu är det bara att hoppa i skorna och bege sig mot jobbet.. 12 timmar sen är jag hemma igen..

tjoheejsan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0