I have to sleep

Då var jag inne på min 9 dag på jobbet. var dock ledig fredag men den märktes inte av och hjälpeer en inte riktigt heller , man blir inte utvilad på en dag :S:S
sitter här i soffan och är trött,sliten, mår illa, hostar och har ont i huvudet.. jippi.. utbildning nu klockan 9 och sedan jobb halv 4..
imorgon blire 7-16 sen är det helg! jaa äntligen! gud vad jag ska sova!
var till läkaren igår och ska få en remiss till hjärtläkaren för en extra koll av de.. känns skönt att de engagerar sig .
Skulle inte dit fören om 3 år igen så lite tiidagre vart de ju, väldigt oväntat.
jag hoppas att det antingen stabiliserats och inte hänt något sen senast eller att det blivit bättre.. sämre vill vi inte att det har blivit iaf men med min tur så kanske vem vet :/
jag lär ju se..

näääniu nu ska jag hoppa i bilen och dra på utbildning så här när jag har eftermmiddag idag, en blire antingen promenad eller sova beror helt på hur det känns efter utbildningen ..

tjooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0