garderober och stuff

Har hängt upp lite nya saker på väggarna som jag tänkt att jag skulle bjuda bild på men det får vänta, kanske ikväll?
börjar bli någonlunda nöjd med lägenheten men det finns lite grejer kvar att göra, det finns det nog jämt :d
har fått en garderob av Linda också som vi bör hämta, helt perfekt säger jag men måste bara klura på var vi ska ha den .. hm..
har ett tag kvar att klura på det så jag kommer nog på det såå det blir nog bra, de tär det minsta bekymmret : )
är grymt sugen på att köpa hus så man kan göra precis som man vill och man har ett x-antal mer rum att fixa till och ha grejer i.. nästa investering? det vore något och därefter en bil ellere tvärtom vi får se  : ) I neeed some money for that :/

aja näääni nu ska jag städa tror jag eller slänga mig i soffan , det beror helt på hur jag känner mig efter jag hoppat i pyjamasen igen efter ett besök hos tandläkaren såhär på dne lediga dagen : )

tjoho



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0