mitt liv i påsar

jag är expert på att packa ner alla mina saker i påsar och aldrig plocka upp dem :/
hela vårat hem är full med påsar som jag knappt vet vad det är i dem :/
och det roliga är att jag kommer även hem med något i en påse varje dag, shoppar som en tok men snart är jag nöjd med hemmet ; )
ska fixa upp en lampa, lite träbokstäver osv sen så får ni bilder; )

hade behövt hoppa i säng för jag har en lång dag imorgon känns det som. jobbar extra imorgon + mitt ordinarie arbete precis som jag gjort idag sååååå hade behövt lite sömn för på torsdag blir det uppstigning klockan 5..
drar till lule en sväng med jobbet : )

ajaaaa ska ta och lyssan lite timmar på spotify
tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0