vår

äntligen riktig vår!  har varit ute med gubben på en härlig skotertur och grillning i solen ; )
gjorde i ordning en lite plats att sola på så låg där och halv sov i över en timme , skönt!
imrgon börjar allvaret igen men det gör inget  , känns inte ett dugg jobbigt faktiskt. kanske imorgon men inte då just nu : )
jobbar till söndag sn ledig en dag och sedan tre heldagar.. får se hur de känns! har aldrig testat på det såå. men det ska nog gå bra, kommer nog bara vara halvdöd men det fixar jag nog! : )

har börjat med lite träning och diet igen.. ska föröska bli fit till beach 2011 och det känns faktiskt som att jag kommer lyckas den här gången men jag ska inte ropa hej fören jag gjort de ; )
annars sååå här vettetusan, jag har fullt med fräknar i ansiktet och mår rätt okej sååå det känns bra ; )

nu ska jag ta en dusch för jag luktar verkligen rök!

tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0