Onsdag

Onsdag igen, gud vad veckorna går fort! helt sjukt!
Har varit lite i farten denna vecka pga de långa turerna men idag har jag hunnit med 1 ½ timmes promenad vilket var hur skönt som helst men nu är jag slut :S ska snart kila i säng för att orka med en till heldag imorgon sen får jag lite sov morgon, börjat först 1 på fredag och då är det påskpyssel som gäller : ) , guuud vad kul! älskar att pyssla ; )

för övrigt ska vi ta och tapetsera här hemma men kan säga att det är grymt svårt att hitta den "rätta!" :/ hittade en som jag tyckte vi skulle ha men den kostade över 700 kr rullen och det känns inte värt det i en hyreslägenhet, helst inte top :/
Daniel har taigt hem några kataloger så har väl hittat en som man kan leva med lite bättre än våran gula fula med lingon på haha:D den är verkligen ful, fast ändå som lite små söt om det hade varit på 90-talet ;)

Daniel sitter här brevid och läser och rättar mina fel som tex " ska vi tapetsera" (????????)
han tycker ju att det är mer han som ska gör det än mig men vetni jag låtsas som att jag också ska det fast jag i själva verket bara ska stå och glo och säga att det är snett hela tiden haha :D de kommer bli tokig på mig!

näää hujja nu ska jag ta och kila vidare, vore en ide att joina sängen eller vad tror ni? har en lång dag framför mig.

Godnatt! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0