vrålhungrig

gissa om jag är hungrig när man knappt kan äta något...
känner mig såååå sugen på en massa gott! blir max direkt jag kommer till luleå för då får jag äta, äntligen! : )
längtar mest till maten där just nu haha ;D
har precis tagit och ätit lite frukost , en som kändes väldigt mager .. kokt ägg, smörgås utan smör och lite nyponsoppa...
imorgon börjar min dag då jag bara får dricka:s 3 liter om dagen ska passera min mun ,hur tusan då?
vanligtvis åker det ner 3 dl max:S jaa hujja gör mitt bästa...

om någon timme ska jag på introduktion inför ett arbete som jag fått : )
så måste fixa till mig så jag ser acceptabel ut haha;D
´
ska börja fixa redan nu så  man är färdig , ska och lämna lite tidrapporter också ;D

tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0