vaken ändå

blev vaken ändå men vet inte irktig vad jag ska hitta på..
känner att jag hade behövt stänga mina blå ögonen men jag har inte riktigt ro..
imorgon vankas jobb 6-14.30 .. ser inte ritkig fram emot det när jag är såå trött som jag är menme n..
på måndag börjar vikariatet på 8 veckor ... hur ska jag orka? förösker finna kraft i mig men jag har snart ingen energi kvar..
hoppas det fylls på under sommaren så jag orkar med det här..
ska försöka göra så mycker roligt jag bara kan på helgerna så man orkar ta en vecka til..
jag får helt enekelt ta en vecka i taget..

om ca 10 veckor smäller det, då åker jag och min bästa emelie iväg och bara njuter!
jag längtar jag längtar jag längtar! ska stänga av telen och baara koppla bort jobben!
tror inte det kommer gp men ska göra mitt bästa för att uppnå det!

hade behövt klippa mig också.. hade velat ha det gjort innan showen ska försöka få linda att fixa det inann om hon hinner för det är mycket att fixa för dem innan fredag .

tjosanhejsansvejsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0