stress stress

jobbat, har precis hållt ögonen öppna  :S promenerat från malmberget till dollar , hoppade in i mammas bil , for hem , förde över pengar, hoppade på cykeln , for till emelie , gick till resebyråån och betlade resan , gick till emelie igen , hoppade på cykeln , for hem , väntade på att maten skulle bli klar och nu sotter jag här och bara kollar klockan och väntar på att daniel ska duscha färdit så vi kan ta tag i min bil.
därefter blir der raka spåret till blå forell , där efter upp till mamma och förhoppningsvis få en massage och sedan blir det sängen! puh säger jag bara!
är såååååååååååååå jäkla stressad att det är hemskt! känner att både jag och magen går sönder snart.............
ska taoch packa väskan upp till mamma så det är färdigt så vi kan åka på en gång

tjo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0