ny vecka

Då var det en ny vecka.
har haft en kanon bra helg med en massa bus och sömn : )
var ut fredag, kom hem kring 4 . gick upp klockan 8 , for till salongen och färgade håret , blev kvar där till kring 3 och då var det bara hem och sova igen .. var så skönt! vaknade kring 7 och gick ut till linda och keely som var ute i lekparken ; ) fikade lite där ute och sedan kom de in en sväng!
angi kom förbi och vi for ut och kollade en sväng sen for jag och linda och hyrde en film , köpe en massa gott att äta och när klockan var kring 1 - halv 2 kilad ejag hem och sov ; )
vaknade kring 12 på söndagen och var vaken till kring 8 - halv 7 sen somnade jag igen ... har varit vaken ca 10 minuter i natt för att slänga i mig en macka och borsta tänderna annars har jag sovit sedan des..
känner at ag hade behövt sova lite till :S
men det går inte för nu ska jag hoppa på cykeln och fara på jobbet..
jobbar 8 - 16.30 sen lbire ljuva under och träna inför fredag ; )

annars i veckan så är det jobb som gäller..

tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0