läkarbesök nr 2

Då var även det andra läkarbesöket gjort!
gick betydligt mycket bättre och det var mindre smärtfritt än det igår..
får börja äta nu , äntligen!
har precis tagit ett glas fruktsoppa för kan ju inte börja smälla i mig en massa mat på en gång för då blir nog magen mer knasig än vad den redan är ..
ska ta och äta en macka om kanske en halvitmme så den får lite mat då och då  :)
mamma kommer snart och hämtar mig och då blire att ta hand om akira till vid en 3 då änglarna, lizett och tim ska hämtas! ;D
gud vad jag saknat dem !
i eftermiddag blir det att befinna sig på ljuva under för att prata lite inför showen osv : ) få se vad man ska få ha på sig ;D
det börjar närma sig så solningen och träning står 1:a på listan ;D
förresten ställde mig på vågen imorse och jag hade gått ner 1,5 kilo på de här dagarna , blev helt chockad, visste inte att man gick ner så mycket så fort ...

ska göra mig klar för sanrt står väl mamma utanför och tutar..
tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0