femman backen

ska snart hoppa i skorna och ta mig ann femman backen idag igen :) knatade upo till toppen i tisdags tror jag ; )
sis hade med stegräknaren och hör och häpna det var ca 15000 steg upp och tillbaka! : O
var hur skönt som helst efteråt ..
då var de tlite svalare med idag kommer det nog bli hur hett som helst eftersom solen gassar : ) fan vad härligt det är sommar idag!
funderar starkt på att fara och köpa en glass men tror jag ska hålla mig till i helgen ; )

imorgon är det jobb som gäller och sen blir det att grilla här hemma ; ) ska blir så jäkla gott!

näni ska ta och ringa sis och se vart hon är  .. sen blire att gå till tvättstugan för att byta tvätt! ;D

tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0