Helgen

Helgen började med jobb, gym och simning; )
på kvällen på fredag kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde med det var nog inge märkvärdigt..
upp tidigt på lördag, hoppade i bilen och for till Boden för at hämta hem emelies Willow : )
gick en sväng på stan där också ; )
väl påväg hem med hund och allt i bilen så hände en lite olycka som slutade med att en snygg 30åring hjälpte oss att fixa ; ) haha ja ni läste rätt ., 30 han var grymt snygg haha ; )
tog oss iaf 5½ timme hem pga av det lilla missödet ...
väl hemma så var klockan kring halv 12 så knatade raka vägen upp till linda och var barnvakt i ca 3 timmar så var alltså hemma kring 3..
hoppade i säng på en gång och sedan var jag uppe kring 7 igen.
hoppade i kläder och så sen gick jag upp till linda och åt lite frukost sen hoppade vi i bilen och for till ikea ; )
var där hela långa dagen , shoppade bara nödvändiga saker som tallrikar, galgar, påshållare och påsklämmor ; )
var över på "på gränsen" också ovh hittade lite smått och gott ; )
kom hem kring 10 därifrån och då var det bara raka vägen i sängen..

var något trött igår och även då var det stressigt. var bara hem från jobbet, göra tårta, fara med lizzan hos frissan,, fara hem fixa klart tårtan och sedan fara och fira hennes hos mamma.

nåväl det var iaf värt allt!

ska vänta på att karln kommer hem så vi kan äta något. sen blir att hälsa på emelie och willow och får ju såklat inte glömma esther! ;D

Emelie - jag kom nyss på att jag är ju som rädd för båda dina djur haha! har du skaffat dem för att skrämma iväg mig vavavavavav?! :(:)

tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0