funderar

funderar på en massa saker som antingen krävs att funderar på idag eller om flera veckor..,
jag är verkligen en tankspridd prick!
just nu sitter jag och funderar på om gymmer har öppet eller stängt, om jag ska ta en promenad, om jag ska slänga mig i soffan och bara kolla tv eller om jag ska åka upp mot mamma och kolla posten.
Så här annars så funderar jag även på om jag ska ta och  fara iväg på lulekalaset i år , hade varit kul!
funderar också på om jag har allt jag behöver inför resan , har knappt handlat något men ,kommer jag glömma något?
jag stressar bara upp mig konstant , varför ? förstårinte själv men vill ha allt klart låångt före..
måste ta tag i det där :s ta en dag i sänder kanske ? det låter ju bra men det går nog aldrig

annars så här så vettetusan


tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0