!!!

Känner bara att jag håller på att explodera...
är som handikappad när "någon" lånar min bil..
eftersom jag måste tänka på de och de och de och de och de när jag då får ta denns bil som har min så får jag den känslan..
min skruttibangbang kan jag göra med vart som helst och i princip hur som helst men med den här så vågar man ju fan knappt rulla ut från parkeringen ...
just nu känner jag bara , hädan efter då de sa sina egan bilar för jag ska inte behöva känna mig fast bara för att de behöver en bil som är mindre värd och som man kan köra som man vill när de själva inte ha en!
min bil blir helt enkelt ett offer, och jah lika så!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
blir tokig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0