bad day

har verkligen inte haft turen med mig påmin sida idag:/
telen dog kring halv 12 på dagen och vägrade gå igång..
städade klart allt och körde lite med skurmaskinen som för övrigt varit paj i 1½ vecka, otur igen!
nåväl´, fixade lite i tanken och så pang säger det så får jag locket på handen. den kom i en jäkla fart..
visste inte om ajg skulle skratta eller gråta..
en del av handen började rodna och det öbrjade bli blått ganska snabbt. handen svällde upp och det bara värkte..
visste varjen ut eller in..
gjorde klart de sista medan handen reagerade på smällen eller vad man ska säga.. innan de värsta kom helt enkelt.
sen var det kört.. kunde kappt röra fingrarna. slutade, kunde precis växla i princip och sedan gjorde jag mitt bästa med allt. klarar av att sitta på datan men öppna en bildörr etx är lite svårare :/
kan inte riktigt sätta ihop den och den ömmar som bara den ./
huja .. ska nog anmäla det som en arbetsskada imorgon omd et inte är bättre. man vet ju aldrig om det blir men för livet..

nåväl ska ta och hoppa i duschen .. skulle egenltigen ut och springa men telen är ju pajj så det är  = ingen musik för mp3 är borta.. :S

vilken dag hujj



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0