utringd

imorse blev jag utringd klockan 20 över 9 .. var något trött : /
hann bara ta mig en dusch på nån min och sedan stresa till jobbet...
hann inte ens äta något vilket inte är bra för min mage men vad ska man göra ?
var hos hälsovården igår och de ansåg inte att min livssituation var den bästa pga min mage..:/
och jaa dage började ju bra isf, ingen frukost! :S
känns som att det är extra viktigt med mina matvanor som gör magen helt knäpp när dock en som jobbar med hälsofrågor säger att det inte funkar det hääär :S
vi ska se hur vi går vidare med det här iaf, får verkligen hoppas på att det blir bättre.

ska strax ta och börja med maten för gissar att karln är hemma snart..
tjosan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0