Turkiet

Nu har jag och emelie tagit fingrarna ur arslet och bokat våran resa ; ) blir att åka till side! ;D
fan sååå kul det ska bli! ;D
ska bara ta och fixa i ordning så att det inte krockar med mitt jobb.. måste gå dit och höra mig för!
nåväl :D är hur glad och taggad som helst! ;D
sol och bad efter ett långt ååååår gud så härligt!! ;D

nu ska jag ta och göra mig klar för ventilations gubben ifall de nu kommer idag dvs.. kan ju inte sitta och se ut som en zoombi haha :D

tjosan



jag och emelie 2006! :d



Kommentarer
EmelieS

HAHA, jag dööööör! Sjukt egentligen att det är FYRA år sen det där fotot är taget. Om jag inte minns helt galet så var det i slutet på februari/början av mars?:D

2010-02-12 @ 00:15:23
URL: http://mliiiiiii.wordpress.com
anna

Haha jo det var nog det skulle jag tro ; ) blev ju med daniel i samma veva så det bör stämma ! :D åren blir bara fler och fler ; )

2010-02-12 @ 09:09:09
URL: http://annavastero.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0