Trötta ben

Kring 1 tiden var jag färdig fixad och var på väg in mot stan ; )
mötte upp mamma , syrran och brorsan för att kolla in den nya skatehallen i stan ; )
brorsan tyckte det var intressant att kika på när "storkillarna" åkte medan syrran tyckte det var mindre skoj så tog med henne på stan och kollade lite kläder : ) de började bege sig hemåt efter ett tag så jag började knata hemåt.. När jag kom hem böt jag bara om sedan tog jag på mig pjäxorna och sedan satte jag skidorna och stavarna under armen och gick ut till spåret;) tur att vi har spår precis bara några meter från lägenheten : )
åkte mig en lite tur på 40 min : ) just nu är jag helt slut i kroppen :/ var verkligen ett träningspass! ; )



Kommentarer
Emeliiiiiiiiie

Du är såååå duktig pinglan!:) Jag ger dig ett löfte, här och nu. Jag ska följa med.. snart! Och så tycker jag vi ska skidra jäklar ända tills snön försvinner:D

2010-02-27 @ 23:07:38
Anna

Taaaackar! ;) vad bra då jäklar!:D men kan säga att jag tror inte snön försvinner för det går sakta sakta haha ;)

2010-02-28 @ 11:31:56
URL: http://annavastero.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0