spontant

Kring 6 tiden tog jag och sis en promenad på ca en timme ; )
tog bilen och hämtade upp emelie för att hyra en film , köpa lite karra och äta chips! ;D
hyrde the ugly truth ,den var hur bra som helst : ) i slutet av filmen kom låten spin me right round och jag och emelie blev en aning partysugna ; )
emelie ringde några samtal och sedan var vi i full rulle med drickandet och fixning av hår ,smink osv : )
tog oss några drinkar och sedan bar det iväg till nex :)
när vi kom dit var det inte alls mycket folk men det kom mer mot natten ; )
vi har dansat och träffat folk! :D
kom precis innanför dörren , har kurrerat mig med det efterlämnande godiset och chipsen som blev kvar efter filmen ; )
ska försöka hålla mig vaken i några timmar till tills gubben kommer hem från jobbet ;)

bilder från kvällen : )

Emelie in action! ;D


vi ; )

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0