sol och nollgradigt

Väcktes av att mamma ringde för att kolla om jag kunde ta barnen för brosan var sjuk. och självklart kunde jag de :) de skulle egentligen vara hos mormor och morfar men de brukar inte vela ta emot dem när de är sjuk.
hoppade i duschen och skulle precis börja fixa mig så ringde lizzan och sa att de skulle till mormor iaf och att jag inte behövde hämta dem.. var egentligen trött men när jag väl var uppe så orkade jag inte kila i säng igen..
har en känsla av att någon av barnen ringer om några timmar och vill att jag kommer men vi får ju se ; )

ska ta mig en promenad hade jag tääänkt men jag vet inte när bara..
ikväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på .. har stor lust att laga någon god mat och bara ta det lugnt men det får vi se  : )

ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0