Premium 70% cocoa orange

For och hämtade bilen, lämnade hem bilen , tog mammas bil och sedan for jag och handlade åt henne! ;D
stog och surrade med henne hur länge som helst innan jag for ner mot gällivare igen för att hämta emelie från jobbet. for till henne och åt en skit god hamburgare som hon fixade åt mig och sedan försökte vi oss på bloggen och fatta oss på hur man "gör sin egen" sida eller vad man ska kalla det..
åkte på ica, köpte lite choklad till mig och gubben! ;D
sen blev det sängen. : )

idag ska jag springa och kika om det finns någon ledig tid till tvättstugan.. är inte alls sugen på att tvätta men det är ju ett måste..
funderar på att hinna till gymmet också men det får vi se... en promenad ska då hinnas med iaf.

på måndag, tisdag jobbar jag : ) ska blir roligt och främst en lättnad eftersom jag inte jobbat något i veckan:/

nånååå heejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0