mjölkprodukter

håller på att testa lite olika laktosfria mjölker, filer osv för att se vad jag tål...
har köpt två olika mjölk och den ena smakar skit och den andra funkar men då är kruckset att jag får lite ont i magen av den som funkar :/ filen smakar som vanligt men har böjrat få ont i magen av den med... åååh blir tokig!
trodde aldrig jag skulle sluta tåla mjölk men vetni, min trasiga mage kan inte bero på något annat eftersom den blivit bra när jag varit helt utan mjölk ett tag.. jäkla skit är det enda jag säääger.
mjölk som är så jäkla gott! samt allt som innerhåller mjölk blblbalbaa kommer inte på ordet just nu..
när jag varit utan mjölk ett tag känner jag tydliga förändringar i magen efter att jag ätit lite tårta med grädde osv.. en smärta smyger sig på efter bara några minuter.

ååh ni som kan dricka mjölk drick de så länge ni kan för det är först när man mister det man märker hur mycket man saknar det..

mjölk is the shit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0