helg med ikea

i fredags var jag ledig så jag och gubben passade på att mysa lite innan lördagens heldag i haparandra!
kom hem med en massa saker som vi inte skulle och det blev helt klart högre kostnad än tänkt men det var det värt! :D
har fixat det mesta hemma efter våran ikeatrip men det ser ut som en bombnedslag i hela lägenheten pga allt jäkla skräp efter förpackningar osv :S
ska ta och fixa upp tavlor och en lampa idag , har inte kunnat göra det tidigare eftersom vi har betongväggar överallt :S
älsklingen ska ta en slagborr från jobbet så att vi kan fixa upp det : )

har precis sminkat mig och satt på mig mina nya kläder som jag köpte "på gränsen" ; )
letar min wavemaker men hittar den inte någonstans:S ska åka upp till mamma och kolla om den är dääär kan hända och jag hoppas verkligen att den är däär
efter det ska jag ta och byta tims snowboard mot något annat för den funkade inte alls:S skit saker för barn hujja..
sen ska jag även fara och köpa en laddnings regulator till min kära pärla som är ståendes igen och som om inte det räcker har körförbud från och med idag :S
fy fasen jäkla bil jävlar!!!
ska hinna med en fika med isabelle också om några timmar , tänkte även åka på stan och shoppa ytterligare lite saker till lägenheten, allt fanns inte å ikea som passar till och det vi behövde...

näää nu ska jag fixa gaddarna och håret ifall jag inte skulle hitta wavemakern då måste man ju hitta på något annat ;9

tjosanhejsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0