grått och trist

idag är det grått och trist ute men ska nog ta och hoppa i kläderna iaf för att få lite motion.
Fick mig en tårta igår, tresmakstårta hette den : ) det är med vaniljkräm, chokladmouse och päronmouse och marsipan :) det ska bli mums!
var bara med gubben igår kväll . frös så fruktansvärt mycket på kvällen så orkade mig inte ut för en promenad om tänkt.. la oss i soffan och kollade lite tv istället och sedan for vi upp till mamma en sväng och spelade wii med brosan! ;D
tog med oss en film hem så vi kollade den efter vi varit hos mamma ; )
 
förutom promenaden idag ska jag väl ta och göra någon annan nytta som kanske fixa mitt cv och sådära

nu annat
tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0