Friday

att det redan är fredag och helg ojoj men ska inte klaga att tiden går så fort på veckorna ; ) men de får gärna sakta ner lite på helgerna :)
tanken var att åka till luleå i helgen men det blev inte så pga min jobbsituation som vanligt.. :( sen styr allt!
fick inge svar från skolan ingeting om nästa vecka så mitt beslut om att åka tog för lång tid :/
det kan inte hjälpas.
känns otroligt tråkigt att jobbet ska styra mitt liv... jag måste ju få ha ett liv också men det känns inte riktigt som om jag har det för tillfället.

nåväl idag ska jag spendera dagen men angelika mest troligt ;) ska bli mysigt..
och så här annars till den jag skulle åka med till lule ; )

ha det nu så jätte roligt och lycka till med allt! ; )
tjosanhejsan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0