19 år och känner sig gammal

Då var man 19 år på riktigt .. igår var det ju bara en övergång haha : )
har ätit fika igår så att magen pajjade på kvällen , det var inte riktigt tanken men den klarade inte av alla saker som hade mjölk i sig som passerade min mun.. :/ är verkligen överkänslig just nu ..

Hade besök från klockan 1 igår till vid halv 10 på kvällen ;)
har fått en massa behövligheter! ; )

- Spikmatta av sis och henka
- Ankelvikter för ökat effekt av träning av mamma och danne
- Presentkort jive av  mamma och danne
- Pengar av farmor,george, mormor och morfar
- Middag på valfritt ställe i turkiet + blomma av Emelie
- Partydryck av Isabelle
- Skålar och godis av faster
- Lite serveringssaker av mormor och morfar
- Yllesockar av farmor
- Middag på Thai av Angelica
- Och sist men inte minst skidor av mitt hjärta som vi ska fara och köpa idag! ; )


tror inte jag har glömt något nu men om jag har det får ni ursäkta mitt minne.
Taaack för allt igen hurrni! ; )

Tårtan jag beställde var en succé ;D hur god och smarrig som helst! ;D




Tanken var att ta en massa bilder igår men det blev ju inte alls som tänkt!

Väntar på ett samtal från sis sen blir det att motionera bort allt fika :)
tjosan





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0