riktigt motiverad

nu när solen skiner och värmen börjar komma har jag blivit mycket motiverad av att röra på mig : )
imorse tog jag mig en promenad på över en timme och direkt jag kom hem ställde jag mig på twist and shape för att få ännu lite mer träning ; )
tog lite mellanmål som bestod av smoothie med jordgubbar, blåbär och apelsinjucie samt två delight bröd med kaviar och kokt ägg : ) var gudomligt gott! ; )
har precis kommit ur duschen , satt på mig kläder och ska snart ta och cykla in till stan för att kolla lie på rean  :)
ikväll blir det att gå ut och äta med hjärtat, thai är det som gäller: ) ska bli hur mysigt som helst!
sitter och funderar på vad jag kan ta och äta med min mage men det löser sig när vi väl kommer dit ;)
vet inte riktigt mer hur jag ska fylla ut dagen med, det återstår att se : )
annars imorgon så är det jobb som gäller, och sedan bara slappa : )

tjohej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0