Nice

Hade det jätte trevligt igår  ; ) trist att jag var tvungen att vara nykter men så är det ibland..
Har precis haft besök av Isabelle ;) har knatat in till stan för att käpa oss en glass sen promenerade vi hem och satte lite kladdkaka och chips på det haha ; )
nu har verkligen sommar känslorna börjat komma när jag börjar proppa i mig en massa ; )
har dock gått ner några kilon så ska ta och försöka hålla det men det ska jag nog fixamed promenader och träning hemma ; )
blir att fara upp till mammsen och de där små änglarna senare idag för att byta lite däck.. dock blir min bil ståendes med vinterdäck men vad är det för vits att byta när den inte blir lagad:s hujja blir less jag behöver ne bil men jag fattar väl mig inte på att lägga mig under bilen och försöka hitta felet på den : /

ska fortsätta lyssna already gone med kelly clarksson och funderar lite; )

tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0