nex

Dagen började igår med att jag gick på en prommis med linda. Jag fortsatte sedan dagen med att gå till emelie ,gå på stan, och sedan ännu en prommis till lindas jobb med hennes dotter och Carro : )
Satt på salongen ett tag och sedan gick vi hemåt.. Kastade i mig lite mat, duschade sprang upp till linda och fixade håret, sminket och sedan bar det iväg till emelies mamma för att börja svepa drinkarna.
Kilade på krogen och allt var hur bra som helst. Kom in dit , minglade lite och pang small det till i magen , fick sådana kramper att jag trodde jag skulle kollapsa.. försökte ta mig igenom kvällen men kring 1 gav jag upp och vi for hem.
Hoppade direkt i säng och försökte somna men det var svårt.. : / har för det mesta bara legat vaken i natt :s
har smältt i mig en samarin för min mage är inte okeej.
Det var nog inte magsjuka jag åkte på för någon dag sedan utan det måste vara något annat när magen tjorvar så länge..
hade velat äta något men det varprecis så att jag fick ner sammarinen så de får vänta..

ska försöka få upp min karl för att få så mycket tid med honom som möjligt för han åker iväg imorgon..

tjaao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0