Naturligtvis

Blev inge städande i onsdags utan åkte på jobb resten av veckan vilket var kanon bra men städande blev lidnadet för att mått dåligt sen onsdagskväll..
for på jobbet, torsdag och hade ont i magen men klarade mig igenom 5,5 timme och när jag kom hem däckade jag i soffan och sov i flera timmar..
vaknade upp åt lite mat och sedan legade ja på soffan resten av kvällen..
gick och la mig så jag skulle orka upp imorong men då hände det värsta, magsjukan kom och hälsade på! :O
Gaaaah!
tog länge innan jag fick sova ...
så idag var det bara att sjukskriva mig , och vetni det är första gången jag gör det på nästan ett helt år! kändes grymt trist att behöva göra det men man måste jua, kan inte jobba med barn då..

har precis vaknat , sitter och tittar på alla kläder och allt damm i lägenjhten men jag orkar inte lyfta ett finger nu .. måste ta och känna efter hur jag känner mig först ..

tjo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0