Helg

Så var det helg igen , vad skönt! ska verkligen njuta av varenda sekund: )
eftersom jag slutat jobbet tidigt idag tänkte jag att jag skulle göra lite ärenden men så blir det inte för jag tar mig inte till malmberget :/  och när jag väl kommer upp dit lär alla expeditions folk ha gått hem så får ta det på måndag istället.
funderar starkt på att ta mig en promenad hade varit skönt.. men nått som hade varit ännu skönare hade varit att sova, har ändå varit vaken över 5 timmar redan :O
kvällen blir nog lugn idag, har inte så mkt för mig.. känner ine för att parta, känner inte för att träffa en massa folk än så länge så gissar att det blir att bara vara hemma eller nåt liknande..
gud vad tråkig jag känner mig men orkar man inte så orkar man inte :S

ska ta och fundera ut vad jag ska göra..
tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0